Reklamace
OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím e-mailem info@kpcandle.cz
Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.
Jak postupovat při reklamaci?
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete níže.
Zkontrolujte si zásilku při převzetí od dopravce
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na email: info@kpcandle.cz kde budeme společně celou záležitost řešit.
Náklady spojené s reklamací?
Pokud bude Vaše reklamace uznána za je oprávněnou, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k reklamaci. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
Adresy pro uplatnění reklamace
Doporučujeme zaslat přes dopravce Zásilkovna na výdejnu Zásilkovny:
„Levné zboží“ Brno, Líšeň, Bednaříkova 1b, Bednaříkova 1b, Brno, 628 00
Jméno: Bc. Kristýna Malíková
Tel.: +420721154145
Email: info@kpcandle.cz
V případě využití jiného dopravce, lze zaslat na adresu:
Bc. Kristýna Malíková
Nad Zámkem 1451/19
664 51 Šlapanice
Tel.: +420721154145
Email: info@kpcandle.cz